Längtar tillbaka till bästa resan i mitt liv.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Det går inte en dag utan att jag längtar tillbaka till Malaysia, det var verkligen bästa resan jag någonsin varit på! Skulle byta bort plugget här mot ett liv där varje dag! 
     
I måndags skrev jag omtenta i neurologi-introduktionskursen och jag har en bra känsla så hoppas att det har gått. Hatar att vänta på resultaten (detta kommer inte förrän på fredag) men denna gången känns det iaf bra så har försökt släppa den tentan lite. Nu har vi inga mer tentor förrän i april, så hela mars är tentafri. Det känns så sjukt konstigt att ha en tentafri månad, vet typ inte hur jag ska lägga upp plugget nu när jag inte måste hetsplugga haha. Frösöker att plugga så mycket jag orkar under dagarna och sen gå och lägga mig i tid, känns så sjukt konstigt att ha tid att tänka på sig själv, men så sjukt skönt! Idag hade jag bara en träningskurs och då spelade vi volleyboll. Vill verkligen komma igång med träningen nu så efter helgen hemma i Sverige är det jag som köper ett gymkort och kommer igång ordentligt!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback