Ibland måste man unna sig.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Skolveckan har flugit förbi i all världens fart, har pluggat massor hemma och på bibblan, hunnit med några träningspass och promenader i solen. Idag började dagen med promenad med Kami och Arad vid halv nio. Det var så himla fint väder på morgonen så var jätteskönt att börja helgen utomhus. Vi gick runt svansjön sen avslutade vi med att dricka kaffe på ett mysigt litet cafe utanför stan. 
    Vid kvart över tio var jag på nagelsalongen för att fixa mina naglar. Jag har inga praktiska tentor nu förrän i slutet av maj så tänkte passa på att unna mig att vara lite fin nu all skolhets. Känns så himla härligt att ha fräscha händer nu igen!
   I eftermiddag har vi bara pluggat och snart ska vi beställa hem lite sushi och mysa med framför en film.
 
- H 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback