Vad vill du bli när du blir stor?.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Idag hade vi sista seminariet i pathomorf, eller det var inget seminarie utan vi fick följa med in på en obduktion. Jag tycker verkligen det är kul med obduktion, har lyckats lära mig att koppla bort känslorna helt för patienten som ligger på obduktionsbordet och försöker istället lära mig och se precis allting som läraren visar. Idag frågade vår lärare vad vi ville blir för slags doktorer när vi var klara och sedan pratade hon om fördelar med att vara patolog. Jag försöker att vara så öppen jag bara kan till alla specialiteer för att vidga mina vyer så mycket som möjligt, och patholog är nog något som jag skulle kunna tänka mig att jobba med. Eller jag kan i alla fall inte säga helt säkert att jag inte vill bli det. Som tur är så är det flera år tills jag måste bestämma mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback