före och efter.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
I helgen tog vi färjan hem till Sverige. Det blev bara en kort visit men det var så skönt ändå, är alltid skönt att komma hem. 
    På lördag morgon åkte jag direkt in till Elins salong och fixade håret. Jag har inte färgat mitt hår på över två år så var så himla skönt att få den här fräsha känslan man alltid får efter ett frisörbesök. Blev hur nöjd som helst! Sen gick vi en runda på stan och åt lunch. På kvällen åkte mamma och jag på kalas hos Erik. 
   På söndagen tog vi det bara lugnt. Elin kom och åt frukost med oss och sen slappade vi bara innan vi åkte in till gympan. Och efter det var det nästan dags att åka till färjan igen. Det blev verkligen en kort helg i Sverige, två nätter på färjan och en i Nättraby. Men det är alltid så skönt att komma hem ändå, man behöver den energin som en helg hemma ger! 
 
I veckan har jag börjat cykla till skolan, jättehärligt! Känns verkligen som om våren är på gång nu! Idag hade vi pediatrik med, tycker det är den bästa lektionen på hela veckan! Vi har en ganska sträng lärare där med som kräver att man är bra förberedd men jag gillar det för pediatrik är något som jag är intresserad av och som jag vill kunna riktigt bra!
 
ps. resulaten för interna-tentan och neurologi-omtentan kom upp i helgen och jag klarade bägge två. Jippie!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback