En vecka kvar, sen påsklov.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Livet blir bara bättre och bättre just nu! Igår hade jag min sista lektion i massage så från och med nu slutar jag kl 13 på måndagar istället för kl 20. Och idag hade vi pediatri och fick träffa världens sötaste små barn! Imorgon ska jag köpa pediatrik-boken så att jag kan bli riktigt duktig i detta ämnet för jag älskar det verkligen! Om jag inte hittar ett annat ämne som jag gillar mer så tror jag att jag kommer att bli pediatriker, älskar tisdagar just för att vi har den lektionen då. 
   Imorgon har jag min sista lektion på träningskursen så framöver kommer jag sluta halv tio på onsdagar med, mitt schema ser helt plötsligt hur bra som helst ut. Våren börjar även komma till Gdansk så jag har börjat cykla till skolan igen, superskönt. Idag tänkte jag dock vara lat och inte cykla men när jag gick till sklepen och skulle köpa tram-biljetter så hade de inga så då orkade jag inte gå till en annan sklep utan tog cykeln istället. Är fortfarande lite kallt, men hoppas att solen ska dyka upp snart igen! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback