snart är termin 5 över.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Igår på morgonen så skrev jag omtentan i farma, hoppas verkligen att det har gått vägen! Farman är ett roligt ämne att läsa tycker jag, men de gör alltid proven så himla svåra. Om jag inte klara detta nu får jag göra en muntligt tenta, som tydligen alla klarar. För man kan kunna farman så himla bra så klarar man inte tentorna ändå för de är så kluriga, men så har man full kunskap ändå. Men hoppas jag ska ha klarat denna nu så jag slipper muntlig tenta, och kan gå vidare till nästa termin utan några tentor släpandes efter mig.
   Imorgon skriver jag sista tentan för termin 5, sluttenta i intro to neurology. Försöker plugga till den så mycket jag kan men januariplugget har tagit slut på mig. Har ingen ork längre, känns som jag redan gått på lov.. men ska göra mitt bästa och sen är jag fri! en dag kvar i skolan sen är det looooov!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback