Hoping for the best but expecting the worst.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Igår skrev jag veckans första prov, i pathomorph. Det är verkligen en svår kurs så har varit hur stressad som helst för att skriva den. Om man inte klarar den så får man skriva om den första dagen efter lovet, vilket betyder att om jag inte klarar den får jag ta med mig plugget till KL vilket jag inte är sugen på... Men vet några rätt som jag hade, så hoppas att jag ska kunna skrapa ihop ett godkänt iaf. Håll tummarna för mig!
   På lördag har jag omtentan i farman, så nu är jag redan i bibblan trots att jag inte börjar skolan förrän halv ett. Ska se till att få en bra start på plugget så att jag kan känna redan när jag går ut från tentan på lördag att jag har klarat det! Tidigare år så har omtentan varit svårare än den riktiga tentan så börjar bli nervös att det inte ska gå, men ska kämpa järnet! Bara två tentor kvar sen får jag komma hem och sen åker vi till KL, ska bli världens bästa lov!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback