Gör om, gör rätt.


5 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Igår fick vi reda på resultaten på tentan som vi skrev i lördags. Jag var några poäng ifrån att klara den så jag får skriva den igen lördagen den 23e. Det var ett svårt prov och två tredjedelar av mitt år klarade inte den, men det tar ändå hårt att inte klara en tenta. Tillät mig själv att bli lite ledsen igår men idag är en ny dag så nu ska jag kämpa för att klara alla tentorna jag har kvar och även farman igen! 
   Igår kväll hade vi tenta i pathophys. Med endast tre dagar på mig att plugga så kommer jag att vara nöjd med det resultatet jag får hur det än går, hoppas dock att det har gått bra! Efter tentan igår unnade jag mig en fri kväll så erik och jag bara lagade mat och kollade på film, så välbehövligt! 
   Idag är en ny dag med mycket att göra. Jag gick i skolan mellan 8 och halv 1 och nu är jag hemma och pluggar pathomorpholgi till tentan på måndag. Januari är en månad som jag har börjat ogilla starkt. Det är första månaden på året så borde egentligen vara väldigt härlig. En månad när man kan börja på nytt och sätta nya mål. Men eftersom det är sista månaden på terminen så ligger det alltid så många tentor där vilket gör att det blir den jobbisgaste månaden på året... Men jag försöker att tänka positivt! Om endast två veckor är jag hemma i Sverige, och om tre veckor är jag i Malaysia!!!

fashion by freja

hoppas det går bättre nästa gång :)

Svar: tack, vad snäll du är!
Hanna Åkesson

2016-01-13 @ 15:00:11
URL: http://frejalimelake.com



MADDISENJ.SE

Åh tack, jag hoppas slutresultatet ska bli riktigt bra. Attans att du inte klarade tentan, men du lyckas nästa gång ska du se!!

2016-01-13 @ 22:18:17
URL: http://maddisenj.se



Ellen

Sv: så många kramar till dig! <3 blev pepp av ditt svar tillbaka, självklart får du dela. Tack för att du också delar med dig, vi är inte ensamma med prestationsångesten

2016-01-15 @ 11:43:33



Åse

Du fixar det nästa gång, snart är vi i solen

2016-01-17 @ 10:10:40



Amanda Eriksson

åh vad synd hoppas det går bättre nästa gång.
Kram

2016-01-18 @ 16:37:38
URL: http://mandanellie.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback