sjuklingar är vi allihopa.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Jag har lyckats dra på mig en influensa som inte vill ge sig, likaså E och halva min klass. Febern har börjat lägga sig nu men värken, halsontet, hostan och tröttheten är kvar.. Det dumma med skolan med är att vissa lektioner får man inte missa. Det är inte som i Sverige att man kan vara hemma från skolan om man har ett sjukintyg, utan man måste gå ändå.. Visst, vissa ämnen får man missa en lektion under hela terminen så de har jag inte gått på denna veckan utan gått hem och lagt mig istället, men de man måste gå på har jag tvingat mig att gå på och sen har jag varit helt slut efter det.. Men vi har det lugnt i skolan just nu vilket är väldigt skönt! Jag är så himla tacksam att jag blev sjuk nu istället för i tentaperioden i januari. Och för att det snart är helg och jag får sova ut ordentligt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback