Sommarjobb på IVA.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
När jag var hemma på påsklov så lyckades jag på en dag fixa mig ett sommarjobb på IVA. Jag kommer jobba som undersköterska där, tillsammans med Antonia, en tjej som går året under mig på skolan. Jag jobbade sex introduktionsdagar där i påsk och jag verkligen stormtrivs. Alla är så himla snälla och så sjukt duktiga på det dem gör! Och nästan det bästa av allt är att de ser mig inte bara som en undersköterska utan även som en läkarstudent. Så fort läkaren kom in i rummet knuffade de fram mig längst fram och bad läkaren förklara allt extra noga för mig så jag skulle lära mig. Det känns verkligen helt underbart att jag ska få vara där i sommar! 
   Just nu sitter jag och pluggar farma inför tentan på lördag och är faktiskt lite taggad på plugget nu just för att jag vill kunna så mycket som möjligt inför sommaren. Ser det verkligen som en stor möjlighet att utvecklas för mitt framtida yrke! Nästa helg ska jag hem och jobba några introduktionsdagar till och jag längtar massor!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback