Längtar till sommarlovet.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Det är sjukt hur livet förändras efter man har skrivit en tenta. Man får inte längre ångest för att man åt middag för länge, eller för att man gick och la sig för tidigt. Och man kan göra saker som man aldrig ens skulle våga tänka tanken på annars. Igår efter tentan cyklade jag till biblioteket några timmar och föreberedde mig för morf-lektionen jag har imorgon. Efter det cyklade jag hem och kollade ikapp på två avsnitt av Greys anatomy som jag missat, och sen hann jag tillomed ta en eftermiddagslur innan det var dags att cykla till sjukhuset för att ha sykurs. Varje gång på sykursen gör man ett nytt moment som man måste klara, annars får man se till att klara det nästa gång. Jag har klarat alla mina uppgifter så jag behövde bara göra gårdagens uppgift, vilket var en ny slags knut man skulle knyta, superlätt! När jag kom hem lagade E middag och jag hade tid att laga kladdkakemuffins. Något jag varit sugen på hela veckan men som jag inte haft tid att göra då tentaplugget kommit i vägen. 
   Idag var det hur skönt som helst utan att ha en klocka som ringde alldeles för tidigt. Helgen blir så kort när man skriver tenta kl8 en lördagsmorgon, men som tur är så börjar jag inte skolan förrän halv elva imorgon så jag kan unna mig en lite sovmorgon då med. Idag har jag bara tagit det lugnt hemma, sitter just nu och förbereder mig för morgondagens farma-lektion. Hoppas på att resultaten från tentan ska komma så fort som möjligt så jag får reda på hur det gick, så jag slipper gå och tänka på det. 
   Igår skrev jag upp när alla tentorna är i vår/sommar och gjorde upp en plan så nu ska jag se till att klara alla tentor innan sommaren så jag får en helt pluggfri sommar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback