Längtar så till sommarlovet.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Jag har haft en underbar långhelg hemma i Karlskrona, har hunnit med så himla mycket. Jag har haft tid för frukost och fika hemma hos mormor och morfar, massor med mys/matlagning/träning med mamma, plugg, frukost med Linda på Elsa's, klippt mig hos Elin, (köpt ricinolja för att äntligen få långt hår), jobbat tre pass på sjukhuset (älskar verkligen allt med IVA, allt som händer, personalen, stämningen, längtar så till sommaren), mys med Elin och mamma. Det har helt enkelt varit den bästa helgen på länge. Just nu längtar jag så himla mycket till sommarlovet då varje vecka kan se ut så, älskar att vara så nära familjen. Jag har fått sådan längtan till när jag ska flytta hem på riktigt med, vill bara att de kommande tre åren ska flyga förbi så jag bo i Karlskrona på riktigt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback