När storebror kommer hem måste man åka hem.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
I helgen var Anders hemma från Malaysia så då bestämde jag mig med för att komma hem. Jag har inte träffat honom sen i februari så det var hur härligt som helst att träffa honom! Var såklart hur härligt som helst att träffa alla andra i familken också! Blir alltid så himla glad av att åka hem, får så mycket ny energi av det! Så nu ska jag se till att använda den energin på ett bra sätt så det går bra i skolan redan från början. Är nu inne på tredje veckan i skolan och det känns mycket bättre än förra året. Jag ser till att vara mer förberedd till lektionerna, jag hänger med mer under lektionerna och ämnena som vi läser nu är så mycket roligare än förra året. Men det är samtidigt väldigt mycket mer. Men det är bara att kämpa vidare för jag vet att det kommer löna sig till slut. Och i år har jag mycket som motiverar mig! Först ska jag se till att klara allt under första terminen för att kunna njuta av två veckor i KL hos Signe utan att bekymra mig för omtentor, och sen ska jag satsa allt för att klara allt innan sommaren på den sista terminen för att få en så mycket bättre sommar än den jag hade i år! Ska försöka bli helt plugfri!
 
- H



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback