67 dagar kvar till julafton.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Härkomkvällen var himlen jättefin utanför vårt fönster
 
Ännu en vecka i skolan har gått och nu börjar jag komma in i rutinerna igen. Eller både och kanske, vissa ämnen har jag fått koll på och vet precis hur jag ska plugga och andra kommer jag nog behöva en vecka till på mig att förstå mig på det. Kan i alla fall säga att ämnena i år verkligen är roliga och trots att det redan är tufft så blir man glad av att lära sig så mycket! Och man blir verkligen inspirerad att lära sig när vi är ute på sjukhuset och får träffa riktiga patienter. 
 
Igår slutade jag skolan halv sex, pluggade lite efter det sen gick jag, Erik, Elin, Hugo, Vickan och Sebbe på bio. Skönt med att få släppa plugget och slappna av i trevligt sällskap. Idag har jag bara varit hemma hela dagen och pluggat. Snart ska vi göra oss iordning för att gå på thanksgiving hos två Kanadensare i mitt år. Nu händer det massor både i skolan och utanför och det är superkul!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback