mina hjärtan.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Idag har jag skrivit veckans andra tenta, som jag klarade, wiiie! Så nu har jag redan klarat av två små ämnen denna termin vilket känns jättebra. Så nu ska jag sätta mig och försöka göra upp en plan för hur jag ska plugga inför den stora tentan som vi har nästa lördag. Nästa vecka går vi nästan ingenting i skolan vilket är jätteskönt för då har jag massor med tid till tentaplugget. 
   S berättade för mig att för varje tenta som hon klarade så köpte hon ett nagellack. Och eftersom jag klarade tentan i måndags så köpte jag mig ett nytt essie nagellack för det, och idag är jag värd ett till. Nu ska jag se till att klara varje tenta på första försöket i år, så jag får ihop en fin liten nagellacks-kollektion! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback