Jag klarade det!.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
I morse när jag skulle kolla på min mobil vad klockan var (hon var strax efter 06) så hade en klasskompis skrivit till mig och frågat hur det hade gått på senaste tentan. På två sekunder hann jag dra slutsatsen att resulaten hade kommit upp och lika snabbt var jag inloggad på extranet och där var de, resultaten! Med en puls över 100 öppnade jag filen och där var det, mitt resultat! JAG KLARADE DET! Jag blev godkänd och jag fick tillomed 75% så jag var långt över godkändsgränsen, vilket känns hur bra som helst för framtiden! Nu vet jag att mitt sätt att plugga fungerar, så nu ska jag fortsätta såhär och se till att klara allt annat med!
 
Nu är alla tentorna skrivna innan jullovet och det känns som en stor revansh att ha klarat alla jag gjort men tanke på hur det gick förra året och hur kämpig sommaren var. Trean ska bli mitt år, och jag ska göra det på bästa sätt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback