Att vara ledig är guld.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Tiden bara springer förbi känns det som! I fredags var jag i stort sett ledig, var hemma hela dagen och skrev recept och sen vid fyra hade jag min enda föreläsning på hela dagen. På lördagsmorgonen kom Eriks syster med några vänner och tittade på lägenheten innan de gick för att upptäcka staden. Sen blev det mer farmaplugg för min del innan vi mötte upp dem igen på kvällen för att äta sushi.
   På söndagen åkte jag en snabbis till Riviera för att fika med Erika som var här på studentresa. Är alltid lika härligt att träffa människor hemifrån. Och igår var jag ledig med så då var jag hemma hela dagen och pluggade. Idag har jag bara en lektion så ska plugga till tentan nu innan jag ska ta spårvagnen till skolan och ha ortopedisk kiruri, ska bli så spännande!
  Imorgon är det independence day så då är vi lediga från skolan och sen på torsdag har jag bara en lektion igen. På fredag har jag dock tre lektioner, så det blir längsta dagen på hela veckan. 
Nu ska jag återgå till tentaplugget och göra alla lediga timmar som är kvar värt det, så jag klarar tentan på lördag! håll tummarna för mig!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback