Jag går inte isär när jag går med dig.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
En bild om dagen är bra för magen...? haha.
Första bilden är från den enda lektionen som jag hade i måndags, simulated patients. Där fick vi göra ett ekg så vi gjorde det på mig och sen analyserade vi det. Med tanke på all stress över tentorna så var det skönt när läraren tittade på det och direkt sa: Ditt hjärta är fullt friskt! Annars i måndags satt jag på biblioteket hela dagen och pluggade mikro. I tisdags hade jag ocskå bara en lektion, physio. Bild två visar hur vi på labben gjorde tester på synen. Efter den lektionen skyndade jag hem för att plugga in det sista i mikron. 
   Och idag gällde det. Vid tolv idag hade jag mikrotenta. Om jag får över 90% på denna tentan så slipper jag skriva sluttentan (om jag gör bra ifrån mig på den praktiska delen med) så har haft lite småpanik hela morgonen. Nu efter tentan känner jag att det kan ha gått, men jag kan också ha snubblat på mållinjen och få ett poäng för lite. Men om jag inte får excemptions så kommer jag inte gräma mig för mycket för det, för var jag så nära nu så kommer jag förhoppningsvis klara mikro finals på första försöket i juni. Jag hade Signes toffs på mig idag, inbillar mig att den ska ha gett mig tur att klara det!
   Nu ska jag sätta mig och plugga för morgondagens polskaprov. Ingen vila ingen ro här inte!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback