Bara nio tentor kvar sen är det sommarlov.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Erik försöker pigga upp plugget med att göra om mig till en alien
 
Idag har jag skrivit första tentan för denna vecka. Det var i ämnet klinisk genetik som faktisk är ett väldigt roligt ämne. Tentan däremot var inte rolig. De förväntade sig att man skulle kunna så sjukt små detaljer, men förhoppningsvis så kunde jag tillräckligt mycket för att bli godkänd. Har kommit på att jag oroar mig alldeles för mycket över mina resultat så ska verkligen försöka släppa den här tentan nu, det finns ändå inget jag kan göra nu. Och skulle det vara så att jag får omtenta så är det inte hela världen heller, jag får se till att lösa det då bara. Så nu är det bara att börja plugga inför kommande tentor! Nu är det bara nio tentor/prov kvar innan sommarlovet;
15 maj - Molekulärbiologi sluttenta
18 maj - Fysiologi deltenta
20 maj - Mikrobiologi praktisk tenta
21 maj - Immunologi sluttenta
28 maj - sista polskaprovet
1 juni - Simulerade patienter sluttenta
9 juni - Fysiologi sluttenta
19 juni - Mikorbiologi sluttenta
25 juni - Biokemi sluttenta
26 juni - HEMFÄRD OCH SOMMARLOV!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback