always kiss me goodnight.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Bild från Oscarsgalan för några helger sen
 
Mikro resultaten har kommit upp och det gick inte som jag helst hade velat men jag bler mer än godkänd iaf så jag kommer vara nöjd med det. Det är bara att fortsätta köra och göra sitt bästa för att allt ska bli klart innan sommaren. Dagarna efter tentan har jag kommit igång med plugget riktigt bra. Jag har inte nöjt mig med att plugga till klockan åtta som innan utan nu har jag kommit igång ordentligt och pluggat tills jag ska sova vid elvatiden. Om jag fortsätter såhär så kan det gå riktigt bra i framtiden. Jag ska verkligen se till att plugga på varje ledig timma nu för jag vill inte ha någon omtenta i sommar, vill vara fri hela sommaren!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback