Håller min otur på att vända.


1 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Igår hade jag veckans tenta. Det var i simulated patients som bestod av först en teoretisk del och sen en praktisk del. Den gick hur bra som helst och jag fick en 5a i slutbetyg. 
   Efter tentan hade jag dock ingen energi som kom back lite i min pluggplan men idag har det gått bättre så förhoppningsvis hinner jag ikapp och lär mig så bra att jag klarar nästa tenta lika bra!

R

Hej, jag ska skriva antagningsprov till gdansk om fyra dagar. Har antecknat ner massa saker från hemsidan, men det är så svårt att memorera in allt! Är så nervös för provet, hur minns du det som? Alltså, hur svårt var det? Hur många kom in efter provet? Efter intervjun? Hur många poäng behövdes det? Känns lite omöjligt just nu.. :( tacksam för svar!! (via mail helst haha)

Svar: hej! ber om ursäkt för sent svar men har varit så mycket i skolan just nu... Hoppas provet gick bra för dig :) jag minns att jag tyckte det var bland det svåraste provet jag någonsin gjort men på något sätt lyckades jag ta mig in direkt ändå och det är jag så glad för! Trivs som fisken i vattnet här :) hur gick det för dig? Kommer du komma hit i höst?
Hanna Åkesson

2015-06-02 @ 19:13:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback