Nytt år, nya möjligheter.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Tiden bara springer förbi! Sen jag skrev sist har december flugit förbi med full fart, ett jullov i sverige har passerat och nu är första skolveckan avcheckad. 
   Jag hade ett underbart jullov hemma i Sverige med familj och vänner. Var så himla skönt att vara hemma, längtar redan hem så himla mycket. Men nu är det bara 2 och en halv vecka tills jag kommer hem igen!
 
Första veckan i skolan började med tenta i physiologi. Det gick inte lika bra som väntat men ändå bättre än förra gången så efter att ha tänkt mycket på mitt resultat och mitt studiesätt så är jag ändå nöjd med mitt resultat. Efter tentan var det bara att tagga om för nästa vecka har vi en riktigt köttig vecka. Tenta på tisdag, onsdag och fredag, men det ska väl gå det med! Har varit på stadsbibblan idag för att plugga inför medbion på tisdag och nu ska jag sätta mig med polskan som vi har på onsdag. Längtar tills tentaperioden är över och man kan plugga i måttlig mängd igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback