kämpa kämpa kämpa.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
I eftermiddag har vi första provet för denna veckan. Jag har hela tiden tänkt att vi har det lugnt just nu men när jag tänkte efter igår så har vi det ganska köttigt i skolan just nu måste jag erkänna. Denna veckan har vi medbio idag, polska imorgon och hygiene & epidemology på fredag. Nästa vecka har vi microbiology på torsdagen och parasitology på lördagen, och sista veckan i skolan har vi medbio final på onsdagen. Allt detta har vi samtidigt som vi har vanliga lektioner, så igår gick jag i skolan från åtta på morgonen till åtta på kvällen. En riktigt tung dag, men efter den var det bara att åka hem och sätta sig och plugga några timmar innan jag somnade helt slut. 
   När man är inne i det, och samtidigt pratar med alla runtomkring sig här som har precis lika mycket så känner man sig dum som klagar, men just nu kan jag faktiskt känna att det är ett helt sjukt tentaschema vi har. 7 tentor på 24 dagar! Men men, det är bara att fortsätta kämpa. Klarar jag allt nu så har jag två och en halv veckas lov som väntar. Jag har dock biokemi prov dagen efter vi kommer tillbaka så kommer behöva plugga ganska mycket, men jag kan i alla fall gotta mig med att spendera en vecka i Sverige. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback