En tenta mer hit eller dit, vad gör det?.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Idag skrev jag sista tentan för denna veckan, gick inte precis som jag hade velat. Men men, det är bara att göra om den på tisdag igen, klarade jag att ha tre tentor denna veckan klarar jag väl att ha tre nästa vecka med. Plus att det kommer vara exakt samma prov på tisdag så om jag bara lär mig alla svaren till det vi hade idag så kommer det gå prima. Skönt ändå att det var denna av alla tentor som jag inte klarade för den är så lätt att göra om. Jag har fortfarande tid till att plugga tillräckligt för att få bra betyg på mikrobiologin och parasitologin som är nästa vecka. Jag försöker att ändå vara nöjd med mina resultat denna veckan, 2 av 3 är bra jobbat!
   
Just nu sitter jag och försöker skriva ett personligt brev så att jag kan söka sommarjobb i Norge senare i helgen. Jag har aldrig skrivit ett sådant förut så jag vet inte riktigt hur jag ska börja eller vad jag ska ha med. Ska fortsätta klura på det och försöka få det gjort innan jag går och lägger mig. Imorgon blir det ännu en tidig morgon med biblioteksplugg klockan åtta!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback