Bra jobbat Hanni.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Lever i en värld som består av endast plugg just nu, men allt slit verkar löna sig! Igår gjorde jag muntlig tenta i polska och fick en femma på den vilket betyder att jag får en femma i slutbetyg för denna terminen. Det i sin tur leder till att jag bara behöver få godkänt på de tre prov vi har nästa termin för att få exemptions och slippa skriva sluttentan. Känns verkligen hur bra som helst! Och idag kom resultaten för medbio tentan som jag skrev i tisdags och jag fick 26/30poäng, vilket ger 87%. Detta betyget räknas in som 40% av slutbetyget och eftersom jag fick så bra så kan jag få under godkänt på sluttentan och fortfarande bli godkänd i kursen. Detta känns också väldigt bra, för nu har jag ingen press på mig i slutet av januari att jag måste sätta jättehögt betyg. 
   Just nu sitter jag och försöker förbereda mig för morgondagens tenta, ska satsa allt nu sista dagen så att jag blir lika nöjd med mitt resultat där!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback