Vilken himmel.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Himmel vad fort tiden har gått! Förra veckan var en helt vanlig skolvecka som bara sprang iväg och nu är det helt plötsligt bara tre skoldagar kvar innan jag sitter på färjan hem. I lördags var det julbal vilket var hur kul som helst! Alla klädde upps ig riktigt fint, det blev en riktigt magisk kväll. Oh i söndags morse var  jag på sykurs på sjukhuset. Sen blev det mysplugg resten av dagen för att förbereda mig för sista veckan. 
   Idag har jag bara en lektion (men den är fyra timmar...) och ikväll ska jag på secret santa med gamla släkten. Alla har fått lotta en person att handla en present till, och sen ska man skriva ett rim till och efter man har öppnat ikväll så får man gissa vem man fick sin julklapp av. Ska bli så himla mysigt! Och imorgon ska vi ut och äta och fira Sara som fyller år i veckan och sen på onsdag går färjan hem. Längtar så jag håller på att spricka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback