Simbaa.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Denna veckan har verkligen varit en tuff vecka. Den har tagit så mycket på krafterna att jag i torsdags var tvungen att gå och lägga mig klockan sju på kvällen för jag var så utmattad. Men oj vad jag har kämpat denna veckan med! Jag gjorde upp en planering som jag följt till pnukt och pricka så nu är jag inte bara klar med alla lektioner för veckans som gått, jag har också läst allt och gjort anteckningar till alla lektioner i kommande vecka. Så nästa vecka kan jag verkligen unna mig mer ledig tid! en liten parantes med är att jag i fredags gick på sista farma föreläsningen som gjorde att jag varit på precis så många föreläsningar denna terminen som behövs för att få 1 extra poäng till finals, vilket känns bra för sommaren!
 
Igår var vi bjudna på amerikansk Thanksgiving. Jag behövde verkligen den kvällen! Eftersom jag ligger så bra till i skolan kunde jag unna mig att släppa plugget helt och när precis rätt människor var där så blev kvällen underbar. Och maten, åh den var ljuvlig!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback