Borta bra men hemma bäst.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
I onsdags hade vi sista skoldagen vilket nog blev den tuffaste dagen på hela veckan. Vi slog ihop torsdagen och fredagens lektioner på tisdagen och onsdagen, så det var full rulle hela tiden. Men efter siat lektionen kändes allt mycket bättre för då var det bara några timmar till jag skulle sätta mig på färjan och åka hem!
   I morse hämtade Elin och mamma mig på färjan kvart i nio. Vi åkte och lämnade mamma på jobbet innan Elin & jag åkte in till Elsas och åt frukost. Så himla mysigt att äntligen vara hemma! Vi satt där några timmar innan vi åkte till Mio och handlade varsin ljusstake innan vi åkte hem till Elin och mös lite. Vi hann även med en lunch på 13 innan hon började jobba. Efter det åkte jag och hämtade Anders på flygplasten och körde hem och träffade Signe med familj. Har inte träffat Signe sen i februari så var hur härligt som helst att träffa henne. Var där i några timmar innan jag åkte hem och mös med mammi. Älskar att vara hemma i Sverige med hela familjen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback