Fortsätt simma, fortsätt simma.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Ännu en vecka på sjukhuset har börjat och oj vad kul jag har! Igår var jag med både läkare och sjuksköterskor och idag var jag med läkare på förmiddagen och på eftermiddagen var jag med på en föreläsning om njurar och läkemedel & ädlrevård.
   Igår efter praktiken åkte jag och Erik in till stan. Jag köpte ett par vinterskor och sen åt vi tillsammans på gelato. Efter det gick jag hem till Signe och tog med henne till simskolan. Hon är så himla söt och pratar hela tiden. Satt bredvid bassängen och tittade när hon badade. Denna gången doppade hon huvudet, blev hur stolt som helst! Min lilla sötunge, kommer sakna henne så mycket när jag åker tillbaka till Polen!
   Idag efter praktiken åkte Erik och jag ut till hasslö för att äta kroppkakor med hans mormor och morfar. Var jättegott och jättetrevligt! När jag kom hem sen sprang jag en runda, andra rundan för hela sommaren... Känner verkligen att jag måste komma igång med träningen nu så att jag ska kunna fokusera ordentligt i skolan. Så nu längtar jag som tusan till jag är tillbaka i Polen och alla rutiner börjar igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback