Det är en konst att vara nöjd med livet.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Idag har jag varit ännu en dag på sjukhuset och praktiserat. Jag var på njuravdelningen på förmiddagen idag och fick vara med när läkarna rondade, måste säga att det var bland det roligaste denna veckan. Fick även se när Erik och Gustaf tog blodgas på en patient. Patienten ville att den söta tjejen skulle ta istället för dem för hon såg duktig ut. Var väldigt kul att höra att man såg erfaren ut trots att jag aldrig tagit ett blodprov i hela mitt liv. Nu är det bara tva praktikdagar kvar sen åker vi till Polen. Trodde inte jag skulle längta tillbaka till skolan så mycket som jag gjort de senaste veckorna, men nu när man får se så mycket på sjukhuset så blir man så ivrig att lära sig allting som de pratar om. Jag kan komma på mig själv att sitta och längta tills  jag får sitta i biblioteket igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback