barnvaktat busungen.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
I fredags praktiserade jag en kort dag på sjukuset, fick sluta redan klockan elva. Efter det åkte jag hem en runda innnan jag tog bussen in till stan för att hämta Signebus på dagis. Hon kom springandes och skrek mitt namn när hon fick se mig och hoppade upp i min famn. Härliga lilla sötunge!
   Tillsammans gick vi upp på stan och åt glass och sedan var vi en runda på biblioteket och läste lite böcker och lekte i lekrummet. Efter det gick vi hem och lagade pizza. Sen läste vi böcker och målade bilder. Jag har fått massor av bilder av Signe nu som jag ska sätta på framsidan av mina block så jag får lite mer personliga block. 
   På kvällen kom även Erik en runda och Signe pratade på massor med honom, visade sin lösa tand och lekte. På måndag ska jag ta med Signe till simskolan, längtar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback