Mitt egna krypin.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Igår var det en man här och fixade mina element så nu är det varmt och skönt i min lägenhet. Jag trivs riktigt bra i lägenheten, den är precis i min smak och inredningen är riktigt fin. Den är ganska nyrenoverad och ett extra plus är att det finns golvvärme på toaletten. Trivs så bra här hemma att jag helt har slutat plugga i bioblioteket och pluggar hemma istället. Jag har de flesta av mina lektioner på förmiddagarna så då kan jag cykla hem medans det ännu är ljust och sitta i mitt fönster och plugga. Förut kunde jag inte alls plugga hemma men nu börjar jag bli riktigt bra på det så jag kommer nog att sitta hemma så mycket jag kan. 
   Det coola med min lägenhet är också att vill man festa till miljön lite så har jag grönt ljus, både uppe på loftet och nere. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback