Jag kommer hem igen till jul.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Imorgon åker jag hem! Ska bli så himla härligt att få komma hem och ladda om tillsammans med familjen, känner verkligen att jag behöver det.
 
I måndags gjorde jag första PATen i physiologi och det gick inte lika bra som jag hade velat att det skulle gå.. Det tog hårt men efter att ha varit och kollat på provet idag och fått se att jag var väldigt nära så känns det mycket bättre. Det var 47% som failade den, inte för att man ska jämföra sig med andra men det betyder ju att det var ett svårt prov. Har i alla fall gjort upp en plan nu och försökt tänka om i mitt pluggsätt så att jag blir nöjd nästa gång!
Annars har skolveckan varit ganska lugn. Hade biokemilabb efter tentan i måndags som gick snabbt så vi fick sluta tidigare, i tisdags hade vi bara medbio på morgonen och introduktion to dentistry på kvällen och idag hade vi bara polska innan vi fick titta på proven på physion. Efter det följde jag med E till gymmet. Det var sjukt jobbigt, men också väldigt kul! Jag måste komma igång ordentligt med träningen nu för jag behöver få ner min puls, plus att jag känner att jag mår mycket bättre efter träningen, kan fokusera bättre och sover bättre. Så nu ska jag ta tag i det här och skärpa mig ordentligt!
 
ps. Jag har redan börjat lyssna på julmusik och längtar så in i tills julen är här!
 
-H



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback