and they all got the same heartbeat.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Idag hade jag bara en lektion i skolan, mikrobiologi. Jag tycker verkligen om det ämnet och dagens lektion gick jättebra! Jag förstod allting vi gjorde, allt gick smidigt och blev rätt. Men det som gjorde mig gladast på lektionen var att jag förberedde en slide som man skulle titta på i mikroskopet som blev så bra att läraren sa till att alla elever var tvugna att titta på den. Så nu ska jag verkligen satsa hårt på mikron så att det fortsätter gå lika bra och så att jag får exemptions.
   Annars idag har jag bara varit hemma och pluggat. Erik kom hit efter han slutade så pluggade vi lite ihop, och nu efter det har jag städat hela lägenheten. Har inte riktigt fått ordning på mitt skrivbord så sitter mest i fönstret och pluggar, men ska se till att få fint där ikväll så kan jag börja sitta där om kvällarna då det inte finns någon lampa i köksfönstret. Ska komma ihåg att ta med min ljusstake hit och ha den här, längtar sååå till jul!

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback