Oh swish in i ugnen.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Denna veckan är verkligen lugn och skön! Har bara haft en lektion om dagen och i tisdags var jag till och med ledig då det är Polens nationaldag. Så himla härligt! Så denna veckan har jag fått massor gjort. Igår hann jag och Erik till och med baka bullar. Första gången jag bakar det helt själv, var riktigt kul! Bev inte riktigt lika bra som mammas, men övning ger färdighet så jag får göra om det snart igen bara. 
   Idag har jag bara Hygiene lektion i gdynia så ska inte ta tåget dit förrän elva. Steg upp samtidigt som Erik och åt frukost med honom och efter det har jag hunnit storstäda hela lägenheten plus att jag har tid kvar att plugga lite innan lektionen börjar. Tycker verkligen om veckor när schemat inte är fullsmackat!
 
- H



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback