Nu är julen nära.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Igår skrev jag första tentan i biokemi. Jag kände verkligen att jag var förberedd på det vi skulle kunna, jag kunde rabbla massa utantill och kunde rita nästan allt. Den första delen av proven består av tolv multiple choice frågor och när jag gjorde dem så kände jag verkligen att det skulle gå bra. Sen kom första öppna frågan där man skulle rita, vilket jag kunde. Men sen kom fyra till öppna som var på material som vi knappt gått igenom, vilket inte alls kändes bra. Plus att de hade formulerat den sista frågan så man inte skulle förstå vad de menade. Som tur var så skrev jag lite på den, och jag tror att jag chansade rätt och skrev rätt reaktion. Jag vill inte ta ut något i förskott men den här tentan kändes inte alls bra... Men vi får se, resultaten kommer nog i början på nästa vecka.
 
Igår på kvällen hade vi en liten överaskningsfest för Emma som fyllt år, bara vi tjejer och Emmas pojkvän. Var verkligen hur kul som helst och få släppa plugget för en kväll och slappna av i bra sällskap. 
   Idag när jag kom hem så har jag storstädat hela lägenheten och tvättat så hela tvättkorgen är tom. Om två timmar kommer Erik hit så ska vi ta ner julpyntet och göra lägenheten julfin, ska bli så himla mysigt!
 
- H



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback