Vill du ha en manick? jag har 100.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
 
Nu har jag varit hemma i två och en halv vecka och gud vad tiden har sprunigt iväg. Jag har mestadels jobbat men i helgen kom Anna och Alex på besök. På fredagen jobbade jag på hasslöfestivalen, stod i insläppet så när Ann, Alex och Erik kom på besök lyckades jag smyga in dem så de fick se Timbuktu.
  Dagen efter började vi dagen med frallfrukost och sedan åkte vi ut till Jordö och åkte vattenskoter. Vädret var inte det bästa men det var jättekul att åka iaf. Sen åkte vi hem och grillade och fixade oss. Tanken var att vi skulle in till hasslöfestivalen på kvällen men himlen öppnade sig så vi satt hemma på altanen istället och hade trevligt. 
   På söndagen steg vi upp tidigt, jag cyklade till affären och handlade och sen gjorde jag scones till alla. Supermysig frukost! Sen hade vi en riktig slappsöndag, tittade på film, spelade kort och åt pizza.
 
Var så himla skönt att få träffa Anna igen, allting kändes som vanligt igen. Samtidigt som det är så härligt att vara hemma igen så längtar jag lite tillbaka till skolan, till plugget och till vardagarna på biblioteket. Så idag ska jag sätta mig och göra upp ett pluggschema och kanske till och med börja plugga!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback