Mest av allt saknar jag har du fick mig att skratta.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
20 juli, pappas födelsedag.
Började morgonen hemma hos Erik med pannkaksfrukost med nutella och bär. Riktig söndagsfrukost, precis som det ska vara på sommarlovet. Sen körde vi och hämtade Elin i stan innan jag lämnade av Erik på sommarstugan. När vi kom hem så kom även Anders med familj. Vi gick ner till graven och planterade om och hälsade på pappa, åt mat och fikade, lekte i lekparken och ritade. En härlig dag hemma på skatvägen. 
   Nu ska jag ta tag i plugget, göra en ordenligt planering och börja så att jag kommer igång med plugget så att jag den första september kan vara säker på att jag klarar tentan!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback