first year of medschool: check.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Ett helt läsår har passerat mellan bilderna ovan. Bilden ovanär från första dagen på termin ett och bilden nedan är från sista dagen på termin två. Så mycket som har hänt och förändrats under denna tid. Så mycket som jag har klarat av och som har fått mig att växa! 
   Jag har under detta året klarat av så många kurser. Tyvärr har jag omtenta i histologi i september så jag måste plugga under sommarlovet med. Ibland slår det mig och då blir jag missnöjd över det, men sen tänker jag att ha en enda tenta under sommaren, det är fasiken bra gjort! Så jag väljer att vara nöjd med mina studier under detta året. Jag har kämpat på bra och jag har lärt mig att jag kan klara saker bara jag vill. Det är verkligen något som jag ska ta med mig till nästa år. Tänk att om bara några få månader så går jag i tvåan!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback