You´re the drama. I'm the queen.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Oh så var alla lektioner gjorda på termin 1 på läkarlinjen. Nu har jag bara sluttenta kvar i biofysiken nästa vecka sen är första terminen slut. Det känns verkligen som om det var igår som jag gick in i lecture hall c för att träffa alla nya ettor för första gången. och nu står jag här, snart 5 tentor rikare och kan snart kalla mig själv en t2a. Jag har hunnit med så himla mycket under den här tiden och det känns verkligen som tiden bara har sprungit iväg. Men nu får den gärna springa lite till för nu är jag så trött på vintekylan (det var -19 grader när jag gick till skolan idag) och vill bara vara fri från skolan och ha sommarlov i 3 månader. Så nu ska jag först se till att klara sista tentan för termin 1 och sen se till att klara termin 2 minst lika bra så att jag slipper omtentor i sommar. För att peppa mig själv lite extra nu så har jag ställt in mitt alarm med texten Vissa pluggar nu, andra i sommar!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback