vi ska utvecklas fast allt blir så invecklat.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
I helgen höll Klara i födelsedagsfest som var helt galet kul. Precis rätt blandning av folk och dans och drinkar. En magisk kväll här som verkligen var behövlig. Fick en väldigt fin kommentar från några ettor: Hanna, vi har diskuterat lite nu utan dig och vi har kommit fram till att du är världens snällaste!
   De två första dagarna denna veckan har jag spenderat på biblioteket. Jag har inte så mycket att göra nu, men känner ändå att jag börjar bli stressad för efter lovet så kommer tentaperioden igång så det gäller att börja förbereda sig redan nu. Så jag pluggar på så gott jag kan, samtidigt som jag unnar mig att njuta av lugnet. (lugnet före stormen)(har fått ryckningar i ögonlocket, vilket jag får när jag undermedvetet är stressad..). Ikväll pluggade jag och Arad på och sen vid sju drog vi oss in till stan och åt en pizza ihop och bara pratade, så skönt att bara kunna släppa allt för några timmar och prata om djupa saker. 
 
Denna veckan har jag bara tre anatomilektioner kvar och en polskalektion så ska fokusera på det samtidigt som jag har tänkt att jag ska förbereda mig för sluttentan i biofysik som vi har nästa vecka. Så efter min sista lektion på fredag så ska jag se till att råplugga detta så att jag klarar den tentan med. Det hade varit så himla skönt att klara den så att jag har klarat alla tentor på första terminen. Det hade varit en sådan revansch mot förra året jag var här. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback