dont act like we dont have the same 24h.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Nu är äntligen termin 1 på läkarlinjen avklarad. Så himla skönt! igår skrev jag min sista tenta för den terminen och jag tyckte den var jättesvår. När jag satt och skrev provet så kände jag hur all information bara pös ur mig och jag kunde inte svara på någonting. Så efter gick jag hem och sov. Tror att stressen slog till totalt, och den tillsammans med känslan av att man failat var ingen bra kombo. Jag kom tillslut upp ur sängen och in i duschen och efter det var resultaten uppe. Jag var sjukt nervös och när jag tillslut hittade mitt nummer blev jag glatt överraskad. Jag hade klarat det! Jag hade klarat sista tentan på första terminen och därför också klarat alla tentor på första terminen! Så sjukt skön känsla. Mitt mål med det här året är att jobba för att aldrig känna att jag borde pluggat mer och därmed klara alla tentorna på första försöket, och än så länge har jag nått mitt mål. 
 
På kvällen sen blev det tentafirande. Vi tjejer började hemma hos Emma och Bella och sedan gick vi vidare till Benjamin och gänget för att avsluta kvällen på Kongo i Sopot. En så härlig och välbehövlig kväll! 
 
Idag har jag städat hela lägenheten, ätit lunch med alla, varit och storhandlat inför skidresan och tvättat. Så nu har jag bäddat ner mig i en nybäddat säng och ska lägga mig och titta på paradise hotel. Unna mig lite fritid nu när första terminen är över och andra inte hunnit komma igång. 
 
puss - h



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback