just because you´re hurt doesn´t mean you´re broken.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
drömmer mig bort i lägenhetsletandet...
 
Idag har varit en väldigt lugn dag. Har gjort massor hela tiden om dagarna och knappt hunnit vara hemma sen jag kom hit känns det som så idag var det skönt att jag inte hade något i skolan förrän kvart över fem. Så har varit hemma och läst histologi i min pyjamas hela dagen. I morse fick jag även besök av vår landlord som var här och lagade vårt avlopp som varit igenstoppad med förmodligen hår från två långhåriga tjejer.. Har inte kunnat duscha ordentligt sen vi kom hit, men efter träningen idag så unnade jag mig en lång varm dusch och det var hur skönt som helst att inget vatten alls runnit ut på golvet när jag klev ur. Så nu tänkte jag läsa det sista i histon och anatomin innan jag går och lägger mig förberedd för sista skoldagen denna veckan!
 
puss - H



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback