Trust i seek and i find in you.


1 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Igår tog E och jag dagsfärjan tillbaka till Polen. Eftersom vi båda behövde plugga så var det helt ok att åka på dagen. När vi kom fram på kvällen unnade vi oss en fri lördagskväll och gick ut och åt med de andra som är tillbaka i Polen. 
   Idag åt vi frukost tillsammans med A&A innan vi började kötta igen. Igår när vi kom hit så kände jag verkligen att det var skönt att vara tillbaka och jag var ganska peppad på att plugga inför omtentan. Men den känslan försvann under natten... Idag har det gått väldigt segt, men jag försöker se det som att när det går sakta så är det för att jag tänker igenom allt och förhoppningsvis sitter det bättre då. Jag ligger något kapitel efter i planeringen så nu blir det ett kapitel om respiratory system innan jag går och lägger mig. Om en vecka vid den här tiden är det dagen innan tentan och då ska jag verkligen känna mig redo så nästa vecka ska jag lära mig till max!

Sara

Snygg bild :)

2014-08-31 @ 20:26:29
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback