Nedräkningen har börjat.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Denna veckan har bara rusat förbi! Har försöka att hinna med så mycket plugg som möjligt och ligger faktiskt bra till i planeringen vilket känns bra. Men börjar samtidigt få lite panik, tänk om jag inte skulle klara det? tänk om jag får gå om histob och därmed stanna i ettan? hemsk tanke försvinn!
 
I veckan har jag och mamma varit barnvakt åt Signe. Hur kul som helst! Hon säger så himla många roliga saker nu. Tillexempel så gjorde hon valkar på sin mage så sa hon: Så här ser din mage ut! och så pekade hon på mig. Gullunge! 
   Igår var E och jag på bilioteket i stan, jag hann med en lunch med C och på kvällen åt vi på mount matre med Ellen, Gustaf och Anna D. En fullspäckad dag!
   Idag har vi ätit en riktig helgfrukost, hunnit boka flygbiljetter hem från Gdansk efter våra omtentor och eftersom Morfar fyller år idag så ska vi snart göra oss iordning för att åka och fira honom. Men först lite histoplugg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback