6 veckor på posten, check.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Igår jobbade jag min sista dag på posten för i sommar. Det känns verkligen hur bra som helst att det äntligen är dags för sommarlov. Och även om det är så att jag måste stiga upp och sitta på biblioteket varje dag i tre veckor nu och plugga inför min omtenta i histologi, så öppnar inte biblioteket förrän tio i sverige så lite sovmorgon kommer det bli ändå. Ibland får jag lite ångest för att ha omtenta under sommaren men sen tänker jag att histon är verkligen ett sådant ämne som jag vill kunna bra, och just nu saknar jag Polen och skolan ganska mycket så det ska bli skönt att komma igång och läsa igen och lära mig det så bra jag kan. Nu ska jag satsa järnet för nu ska jag klara det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback