När livet är sådär härligt.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
 
Andra dagen i Gdansk och allt är precis så härligt som det ska vara. Igårkväll var vi ca femton st som var ute och åt, efter många om och men hamnade vi till slut på ett sushiställe. Jag är inte så glad för sushi och inte heller Arad så vi utmanade varandra att äta det i alla fall. Jag klarade äta fyra stycken sen sa min kropp stopp. Arad åt några fler, men fick illamående som payback. Efter det gick vi alla till Cafe ferber och tog en drink. Sen började folket droppa hem så till slut var vi bara 5 st kvar och det höll på att stänga så då bestämde vi oss för att gå vidare till red light. Livet är sådär härligt just nu, inget jobb, ingen skola, inga tider att passa. Det var så skönt att bara gå runt i stan inatt och inte behöva tänka på morgondagen utan fokusera helt på den härliga känslan av att finnas just nu. 
 
Idag har jag fortsatt på min to do-lista. Började dagen med en fika tillsammans med Elin och Julia. Sen gick jag hem och facetimade med E och sen bar det av till Baltycka. Tänkte att jag skulle vara ekonomisk detta året och inte åka taxi så mycket så jag tog tramen dit. Fixade först mitt bankkort och sen gick jag och köpte en dammsugare, sedan var jag lika ekonomisk hem och tog tramen då med. Och nu har jag ätit en shake, pratat med mamma, fört över csn till mitt polska bankkonto, skypat med Signe och Anders och hunnit dammsuga halva lägenheten. Så nu ska jag fortsätta städa så det är fint imorgon till Kamilla kommer hem så hon kan lägga all tid på att vara med mig. 
 
Love / h



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback