Faller jag nu ska jag landa rätt.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Just nu sitter jag i min soffa, i mitt vardagsrum, i min lägenhet, i Polen. Det känns så otroligt bra att vara tillbaka här igen och att denna gången bo i ett riktigt hem. Jag kom hit i morse med färjan tillsammans med Julia. Hemma här har jag packat upp allt, fixat det nya duschdraperiet, diskat gammal disk och fixat ett nytt polskt simkort. Lite komiskt tyckte jag att siffra 4 och 5 är samma som i mitt förra polska nummer och siffra 7 och 8 är samma som i mitt svenska (i ordningsföljd alltså). Sen har jag lunchat tillsammans med Julia, Elin, Kristoffer och Jesper och efter det följde de med hem hit för att kolla in lägenheten. Måste säga att nu när Kamilla har varit här och satt in sina grejor så känns det mycket bättre att bo här, det känns mer hemtrevligt med hela henne här!
   Nu har jag precis sovit en timme, facetimat med Emil, pratat med mamma och gjort mig i ordning för kvällen. Och nu ska jag gå bort till Cico´s för att träffa ett härligt gäng för lördagsmiddag. En mycket bra dag på ett år i Polen som ska bli så mycket bättre än förra gången!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback