mitt i ett äventyr.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: dagbok
Ännu en skolvecka har flygit förbi och en ny börjat. Idag hade jag tänkt att vara i biblioteket när det öppnade klockan tio, men när jag vaknade så piskade regnet mot mitt fönster så jag bestämde mig för att plugga hemifrån istället. I min pyjamas. Mycket mysigare. Så nu har jag läst histo, bakat scones, läst på till veckans biofysiklabb och efter min paus nu så ska jag sätta mig med anatomin. 
 
I fredags så var Jesper här med mig och Kamilla så åt vi gott, bakade kladdis och tittade på veckans avsnitt av Greys anatomy. Lördagen började jag på stadsbiblioteket och sedan åkte Kamilla och jag till Ikea och köpte de sista nödvändigheterna till lägenheten. På kvällen var vi på knytkalas hemma hos Klara och Rebecca och åt massa god mat och ännu godare efterrätt! Även söndagen började jag på biblioteket men denna gången tillsammans med Danush på Oliwas bibliotek. Har inte varit där i år innan så det var skönt att sitta där några timmar. Sen blev det en seg kväll med spinning och massa skypesamtal. 
 
Caio - h



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback