Jag tror på mig.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: medschool
 
Jag känner glädje i hela kroppen just nu, har varit en riktigt bra dag i skolan idag. Den började med anatomi och anatomiquiz, där jag fick 10 rätt av 12 frågor. Det har aldrig gått så bra förrut och nu ska jag verkligen se till att fortsätta plugga lika bra så att det gör det i fortsättningen också. Sen hade vi polska med polskatest, vet inte hur det gick än men det gick inte dåligt i alla fall. Sen avslutade vi skoldagen med biofysiklabb och för det första så förstod jag vad vi gjorde hela tiden och sen fick vi en femma på den. Högsta betyg! jag? tydligen så kan jag med! så nu ska jag börja tro på mig själv mer och plugga stenhårt så att det fortsätter att gå bra. Så nu blir det lite anatomiplugg, sen embryo och förhoppninsvis hinner jag läsa histon en gång innan jag somnar. 
 
Puss - H
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback